Wij zijn een Nederlandse Vastgoed Intermediair welke is gespecialiseerd in het samenbrengen van vraag en aanbod tussen vastgoed eigenaren en potentiele huurders en kopers. Naast de invulling in het samenbrengen tussen vraag en aanbod beheren wij ook verschillende Office - en Business Centers in Nederland waar wij als verhuurbeheerder optreden.
Wij hebben als primaire doelstelling betaalbare kantoorruimtes met uitstraling aan te bieden. Als intermediair is onze voornaamste taak het begeleiden van potentiele huurders bij het vinden van geschikte kantoorruimte(s), het opstellen van de overeenkomsten en het invullen van alle overige wensen. Naast het aanbieden van geschikte kantoorruimte(s) helpen wij u ook betreffende internet, telefonie en meubels. Het bedrijf heeft een samenwerkingsovereenkomst met verschillende vastgoed intermediairs en vastgoed eigenaren die alle dezelfde doelstelling hebben en wel het samenbrengen van vraag en aanbod.
Wij zoeken in de markt naar u als huurder om een beter huuraanbod te doen waarbij niet alleen het financiele aspect belangrijk is maar juist ook de aanvullende zaken. Bij het nemen van een beslissing zijn een aantal punten belangrijk zoals: Flexibiliteit, Professionaliteit, Minimale Borgsom, Betaalbare Huursom en Kosteloos Advies. Wij begeleiding u bij het tot stand komen van de huurovereenkomst, het internet, telefonie en de inrichting van uw kantoor.
Wij hebben kantoorruimtes in verschillende steden zoals Amsterdam, Hoofddorp, Haarlem en Hoorn. Het aanbod wijzigt regelmatig daar verhuurde kantoorruimtes in de meeste gevallen niet meer door ons worden gepresenteerd. Het meest recente kantoorruimte aanbod vindt u op de website. Geeft het kantoorruimte aanbod geen invulling in uw wensen of zoekt u een ruimte in een andere stad, mail ons dan, wellicht kunnen wij u voorstellen aan een vastgoed partner.