WEMANAGE ATM | ATM EN BETAALSYSTEMEN

Navigation

Interesse! Bel 020 261 74 94

Van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 of stuur een mail naar: atm@wemanage.nl

Wij analyseren en adviseren omtrent de verschillende mogelijkheden wanneer het gaat om het plaatsen en onderhouden van ATM's wereldwijd. WeManage ATM heeft als primaire doelstelling onderzoek te doen en een advies uit te brengen. Als dienstverlenende organisatie is onze voornaamste taak het analyseren van de markt en het uitbrengen van voorstellen. Naast een adviserende rol vervullen wij ook overige werkzaamheden die in relatie staan met een (ATM) automaat en betaalsystemen, denk hier bijvoorbeeld aan inspecties, onderhoud en garantieservice (SLA).

Bij interesse gaan wij met u in gesprek en maken een beoordeling of een ATM op uw locatie voor beide partij interessant is. Wanneer dit interessant is brengen wij een positief advies bij onze ATM partner uit. De financiele instelling doet onderzoek naar de haalbaarheid (de Business Case) en doet een 'No Your Client' onderzoek voordat er een zakelijke Overeenkomst gemaakt word. Wanneer de 'Business Case' haalbaar is en het 'No Your Client' onderzoek positief is wordt de Overeenkomst opgemaakt. De Overeenkomst heeft een looptijd van minimaal 12 maanden. In de meeste gevallen starten wij met een periode van 24 maanden waarbij bij een Lobby ATM een proefperiode mogelijk is. Eventuele financiele vergoedingen worden maandelijk of per kwartaal naar uw bankrekening in Nederland overgemaakt. Wilt u geen factuur sturen dan maken wij een credit factuur voor u en gaat de betaling automatisch.

Heeft u al een ATM of betaalautomaat of bent u een opdrachtgever, dan is het volgende wellicht voor u interessant. Uw klanten willen graag van een schone en hygienische pin -, kaartenverkoop - en betaalautomaat gebruik kunnen maken. Wekelijks gebruiken duizenden mensen uw automaat, het is dan ook vanzelfsprekend hoe belangrijk het is dat uw automaat uitermate schoon is. Uw automaat is uw visitekaart aan alle gebruikers.

Heeft u een eenmalige opdracht of een opdracht voor een vaste periode, wij kunnen op relatief korte termijn de opdracht starten. Het is uiteraard afhankelijk van de omvang van de opdracht en de periode. Als opdrachtgever krijgt u een vast team van professionele mensen die de uitvoering voor u doen.

Inspectie, onderhoud en schoonmaak

Wij kunnen verschillende werkzaamheden uitvoeren. Naast een reguliere schoonmaak doen wij ook periodieke inspecties. Wij controleren de automaat aan de buitenzijde op gebreken, maken de Card Reader schoon met een CR-Cleaning Card en verwerken alle informatie in onze onderhoud App. Vanuit de App kunnen wij de opdrachtgever een rapport aanbieden die u digitaal als PDF ontvangt. In het rapport kunnen wij verschillende punten meenemen die voor u van belang zijn. Standaard controleren wij het toetsenboard, het display, alle andere onderdelen rondom de automaat en benoemen alle punten los in het rapport. In de regel betekend GROEN alles in orde, ORANJE geeft aan dat er wellicht een aandachtspunt is en ROOD geeft aan dat er onderhoud nodig is. Onderhoud kan zijn vanwege schade aan een automaat of in verband met slijtage.

Als de machine onderhoud nodig heeft maken wij een foto van de machine en met name van dat deel wat onderhoud nodig heeft en voegen deze bij in het rapport. Op deze manier heeft u een compleet dossier die u later weer kunt inzien. Zijn er kleine werkzaamheden aan of rondom een automaat, ook deze kunnen wij uitvoeren. Denk hier bijvoorbeeld aan schilderwerkzaamheden en overig klein onderhoud aan houten delen

Heeft u andere bepaalde wensen, vraag het ons, wij gaan graag met u in gesprek. Wat betreft onze opdrachten, wij proberen zoveel mogelijk van eTransport gebruik te maken zoals bijvoorbeeld een Segway, eBike of eScooter. Is eTransport een belangrijk punt voor u als opdrachtgever, wij kunnen ook met andere elektrische voertuigen de opdracht uitvoeren.